Lamborghini chystá hybridní hypersport

Moderní auta neustále zrychlují a stále více značek se přiklání k hrátkám s elektromotory. Nyní se objevují spekulace i o automobilce, ke které ale projev spalovacích motorů sedí nejlépe.

V současném světě už jen těžko najdete hypersport, jenž by nebyl poháněn kombinací spalovacího motoru a elektromotorů. S frankfurtským autosalonem se na světě objevila informace o Bugatti, které se chystá zapojit elektromotory do hnacího ústrojí nástupce Chironu. Australskému magazínu Car Advice se podařilo zjistit, jakou budoucnost plánuje další značka spadající do koncernu Volkswagen.

Maurizio Reggiani, šéf vývoje Lamborghini, novinářům prozradil informaci o možném nástupci současného Aventadoru S. Dle jeho slov je velmi pravděpodobné, že se nový hypersport dočká plug-in hybridního pohonu po vzoru konkurence. Plně elektrický systém však nepřipadá v úvahu z důvodu těžkých akumulátorů, jenž by vůz zbytečně brzdily.

Druhým důvodem, proč se i zatvrzelí Italové chtějí vydat hybridní cestou, jsou emisní limity, které Evropská unie neustále přiostřuje. Reggiani zároveň dodal, že by se případní zákazníci nemuseli bát o ztrátu emocí jejich oblíbených vozů. Lamborghini zůstane i nadále továrnou na opravdová superauta.

Nástupce Aventadoru by mohl druhým plug-in hybridním modelem, který značka připraví. Tím prvním by se mělo stát chystané SUV Urus, jenž bude představeno v prosinci letošního roku.

Brzdy letošních F1 představují technickou magii

Oproti předchozím ročníkům jsou brzdy účinnější, lépe se chladí a dokonce i méně váží.

Číst celé

Napište Ježíškovi o tahle auta. Ještě není pozdě

Seznam deseti aut vhodných pod vánoční stromeček, u nichž určitě nehrozí označení za „nevhodný dárek“.

Číst celé

Dodge Challenger SRT Demon: 5 důvodů proč je zběsile rychlý

Že už Hellcat nemohl být rychlejší? V Dodge si mysleli opak a rovnou takové auto postavili. Představujeme řešení, která dopomohla k dosažení šílených výkonů.

Číst celé

Honda Integra Type-R DC2: Neobyčejná předokolka

Rychlé kupé s pohonem předních kol je pro japonskou automobilovou produkci nezvyklé. V devadesátých letech se touto cestou zkusili vydat inženýři sportovní divize Hondy a výsledkem byl vůz, o kterém se již dlouhé roky říká, že je tím nejlepším s pohonem předních kol.

Číst celé

Riva Ferrari 32: Poznejte vzácnou Testarossu pro plavbu na moři

Návrháři Rivy a Ferrari se v 80. letech spojili, aby společně vyvinuli plovoucího sourozence kultovní Testarossy.

Číst celé

Mercedes-Benz S W126: Luxusní a technologická revoluce

Mercedes-Benz třídy S byl vždycky považovaný za standard luxusu a moderních technologií. Generace W126 toho byla jasným důkazem.

Číst celé