Cadillac Seville se prodával se zvláštní výbavou pro makléře z Wall Street
Marketingové oddělení Cadillacu si myslelo, že průměrný majitel Seville si potřebuje čas od času něco spočítat. Z toho důvodu mu do výbavy přidalo kalkulačku.
V devadesátých letech se Cadillac snažil obrodit svou úspěšnou minulost a opět se stát standardem automobilového světa, jak tvrdil jeho dřívější reklamní slogan. Tento posun zahrnoval ofenzívu nových modelů. Kvůli tomu vznikl nový designový jazyk a modelová řada značky se na konci desetiletí rozvětvovala do nových segmentů. Společnost se snažila, aby se zákazníci cítili, jako by řídili něco zvláštního. Toužila po nehmotném aspektu, který měl být aurou luxusního vozu.
Za tímto účelem byl Cadillac Seville modelového roku 1994 dodávaný s koženými deskami, které obsahovaly uživatelský manuál, poznámkový blok, černé pero se zlatými akcenty a kalkulačku s logem Cadillac. Marketingové oddělení muselo dojít k závěru, že průměrný zákazník kupující Seville tyto tři položky prostě potřeboval. K častým zákazníkům značky patřili i burzovní makléři z Wall Street.
Lidé, kteří si Seville běžně kupovali, ale možná nikdy neotevřeli návod k obsluze a ani se příliš nezabývali obsahem hezky vypadajících desek. V dnešní době chytrých telefonů je už nepravděpodobné, že by některá ze značek dodávala vozy s podobnou výbavou. V našich očích to podtrhuje krásu luxusních vozů z devadesátých let. Zajímalo by nás, kolik z vyrobených vozů stále má svou kalkulačku.