Hybridní Porsche 911 bude. Upřednostní jízdní vlastnosti před spotřebou

Hybridní Porsche 911 se představí v následujících letech a využije elektrifikaci k lepším jízdním výkonům.

Porsche 911 představuje jedno z nejznámějších sportovních aut na planetě. Nepřetržitě se vyvíjející přehlídka německého inženýrství nabízí zákazníkům jednu z nejpropracovanějších platforem, jaké kdy byly vyrobeny. Porsche 911 občas bývá kritizováno, protože prochází pouze malými mezigeneračními změnami designu, ale pozvolná evoluce technických řešení funguje na výbornou.

Konec malých inovací se ale pomalu blíží, protože Porsche 911 čeká zcela nová budoucnost. Největší inovací v historii modelu 911 bude přidání hybridních pohonů, které mají upřednostnit jízdní výkony nad nižší spotřebou paliva a zelenějšími emisemi. Porsche má ve světě hybridních a elektrických vozů zajímavé zkušenosti a se silným finančním zázemím koncernu Volkswagen Auto Group se může pustit do velkých projektů.

Prohlížet modely na Svět-autíček.cz

V roce 2013 byla spolu s hypersportem 918 Spyder představena zcela nová hybridní technologie, která se později stala masovou díky lidovějšímu Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid. Dalšího posunu při vývoji hybridních technologií bylo dosaženo se závodním prototypem 919 Hybrid LMP1, jež zvítězil ve čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans. Tyto zkušenosti Porsche využilo i při vývoji nového elektromobilu Taycan.

Pokud jde o Porsche 911, automobilka nehodlá zničit pověst svého nejslavnějšího modelu kvůli technologiím, které se neosvědčily a nejsou vhodné. Porsche 911 Hybrid má být moderním sportovním vozem, jehož elektromotory pomohou k lepším jízdním výkonům. Emisní limity jsou pro Porsche sice důležité, ale nehodlá kvůli nim vyrobit špatné auto a pošlapat svou pověst.

A kdy uvidíme Porsche 911 Hybrid? Automobilka říká, že ne dříve, než bude definitivně připraveno pro sériovou výrobu. Neplánuje to uspěchat.

Peerless GT: Zapomenutý sporťák zaujal úspěchem v Le Mans 1958

Dnes zapomenutý Peerless GT se ukázal na startu vytrvalostního závodu Le Mans a zaujal prvním místem ve své třídě a celkovým umístěním na 16 místě.

Číst celé

Dodge Challenger: Počátek příběhu amerického vyzyvatele

Příchod pony cars pro jednotlivé automobilky znamenal naději na vysoké zisky. S tímto cílem koncern Chrysler zkonstruoval vůz, který se stal nejen prodejně úspěšným, ale i filmovou hvězdou.

Číst celé

Sbarro Super Eight: Brutální hot hatch s osmiválcem z Ferrari 308

Šílené Sbarro Super Eight se vyrobilo v jediném exempláři, který je poháněný uprostřed uloženým vidlicovým osmiválcem Ferrari 308 GTB o 260 koních.

Číst celé

Český Veyron překonal 400 km/h na dálnici. Sledujte jeho příběh

Bugatti Veyron českého majitele Radima Passera se stal světově prvním exemplářem, který oficiálně dosáhl rychlosti přesahující 400 kilometrů v hodině na veřejné dálnici.

Číst celé

Nejslavnější Shelby GT500 na světě. Jak vznikla novodobá Eleanor?

Hlavní hvězdou filmu Gone in 60 Seconds nebyl Nicolas Cage, ale unikátní Shelby GT500 z roku 1967, který se proslavil jako „Eleanor“.

Číst celé

Proč Koenigsegg Jesko nepoužívá dvouspojkovou převodovku

Devítirychlostní převodovka se sedmi spojkami v novém Koenigseggu Jesko je úžasným dílem talentovaných švédských inženýrů. Jak nový výkřik technického vývoje Koenigseggu funguje?

Číst celé