Podívejte se moderní Ferrari na videu ze staré 8 milimetrové kamery

Nick Shirrell při natáčení vozů Ferrari použil starou kameru s filmem Super 8mm a dokazuje, že jen málo youtuberů umí natočit opravdu zajímavá videa.

Moderní závodní Ferrari, která vypadají jako by cestovala časem? Zrnitý obraz a vintage filtry jsou v současnosti standardními efekty v programech na úpravu videa, ale nedokáží se vyrovnat autenticitě nedokonalých záběrů skutečné kamery s filmem Super 8mm, která je přibližně 50 let stará.

Dnešní youtubeři používají nejmodernější 4K kamery, stabilizátory pro plynulý pohyb a profesionální softwarové nástroje, se kterými umí natočit a vytvořit doslova všechno. Opravdu krásných videí s exotickými supersporty v současnosti vzniká opravdu hodně, ale jen málo tvůrců se dokáže odlišit a ukázat něco neobvyklého.

Nick Shirrell použil historické kamery Canon 814, Canon 1218 a Beaulieu 4008 ZM2 z přelomu 60. a 70. let, aby jimi natočil záběry ze závodu Ferrari Challenge v Mugellu, továrního muzea Ferrari v Maranellu a muzea Enza Ferrariho v Modeně. Sledování moderních závodních vozů na staře vypadajících záběrech je nostalgií, se kterou se nesetkáváme příliš často.

Gaylord Gladiator: Skvělé jméno pro kabriolet luxusnější než Rolls-Royce

Luxusní a technicky pokročilý kabriolet Gaylord Gladiator byl zhmotněným snem dvou bratrů. Sériovou výrobou ale bohužel zaměstnali společnost Zeppelin, výrobce slavné vzducholodě Hindenburg, která to ale s auty moc neuměla.

Číst celé

Toyota Celica GT-Four: Mazaný restriktor měl ošálit komisaře

Úspěch v motorsportu byl pro Toyotu důležitý a byla ochotna vyzkoušet cokoliv, jen aby získala náskok před konkurencí. Dokonce i upravený restriktor turbodmychadla, který porušoval pravidla stanovená FIA.

Číst celé

Maserati 5000 GT: Spojení přání Šáha z Persie a snu konstruktéra

Maserati 3500 GT změnilo filosofii automobilky, ale některým zákazníkům nestačilo. Italská továrna kvůli nim vyvinula vytříbené kupé, o které ale nebyl velký zájem.

Číst celé

Závodění v Americe napravilo pověst Audi

Monstra s pohonem všech čtyř kol kralovala na amerických okruzích a započala část úspěšné historie Audi v motorsportu.

Číst celé

Ferrari 166 MM: Vítěz Le Mans řídil 23 hodin v kuse

První produkčním modelem Ferrari byl úspěšný závodní vůz, který značce přinesl historicky první vítězství ve čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans. Ovšem, nebylo to jednoduché.

Číst celé

Porsche C88: Levné Porsche pro chudý čínský lid

Porsche vyvinulo experimentální lidový model na žádost čínské vlády, která později smetla celý projekt ze stolu.

Číst celé