Levné a ošklivé Subaru 360 nebo Toyota Crown otravující Američany při jídle. I takové byly začátky japonských značek v Americe.
Mitsubishi se kvůli finančním potížím před nedávnem rozhodlo, že zaměří svou nabídku pouze na nejžádanější kategorie a bude vyrábět hlavně crossovery a SUV. Prvním modelem spásy se stal Eclipse Cross, který mě přes i počáteční nepřízeň dokázal zaujmout. Nyní jsem však dostal příležitost vyzkoušet jeho dostupnější verzi. Pojďme se tedy podívat na to, jaký je lidový Eclipse Cross. Odhaluje totiž několik vlastností, které se u verze s pohonem všech kol složitěji postřehnou.
Výběr šestice japonských aut, která byla neprávem zapomenuta, jelikož je zastínily vozy se slavnějšími jmény. Jaké to jsou?
Mitsubishi Eclipse Cross je zoufalý pokus o zatažení záchranné brzdy, proto vsází na jistotu. Jde totiž o hodně.
Pro běžné lidi opravdu je Eclipse Cross vážně dobré auto, ale benzínový šílenci jej už z principu nenávidí. Mně se při osobním vyzkoušení nové Mitsubishi opravdu líbilo, jenže je tady velké ale.
Nadupané čtyřkolky se závodními geny v rodinných karoseriích. Auta, po nichž by měl toužit každý rychlý taťka.
Rally škola Johna Hauglanda, bývalého jezdce továrního týmu Škoda Motorsport, je jednou z nejlepších škol, které můžete v životě navštívit. Kromě Pettera Solberga tu získával cenné zkušenosti i Richard Burns.