Dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec o 625 koních a zakázkový červený lak ze vzorníku Ferrari. Otestovali jsme BMW M5 Competition v nevšední specifikaci.
Navštívili jsme Svět BMW, abychom lépe poznali mnichovskou značku s bohatou historií a tradicí.
Může se zábava a radost za volantem ukrývat i v malém městském elektromobilu? BMW i3s nás přesvědčilo, že trochu ano.
Komfortněji zaměřená trojka F30 byla šlápnutím vedle. BMW si to rychle uvědomilo, takže se s novou generací vrací k původním sportovním kořenům. Povedlo se to, ale má to i slabší stránky.
BMW Z4 je opět opravdovým čistokrevným roadsterem s látkovou střechou. Šestiválcová verze M40i sice není obratná jako lehčí čtyřválcová verze sDrive30i, ale celkově je lepší a opravdovější.
BMW chtělo snížit prodejní cenu M3 E36 na americkém trhu, kvůli čemuž provedlo řadu zhoršujících změn. Rozdíly nejsou malé.
Studium elektrických pohonů si vyžádalo, aby s prototypy BMW 325iX Elektric jezdila i běžná veřejnost. Německá pošta používala kombík při doručování zásilek.
Nástupce legendárního BMW řady 8 přišel po téměř dvaceti letech od ukončení výroby původního vozu. Nové GT nabízí krásný design, luxusní interiér a skvělé jízdní vlastnosti.
Tajný prototyp BMW M5 Touring s dvanáctiválcem vznikl jako platforma pro testování motoru McLarenu F1.
BMW na olympijských hrách v Mnichově roku 1972 představilo elektrickou verzi typu 1602, která se stala prvním elektromobilem v historii značky.