Lamborghini Diablo GT se prodávalo s nejstylovějším zavazadlem na světě

Originální kufřík pro Lamborghini Diablo GT byl vyrobený z uhlíkových vláken a nesl sériové číslo svého vozu.

Fascinující Lamborghini Diablo GT můžeme popsat jako závodní auto, které nikdy nezávodilo. Lamborghini se inspirovalo speciálními verzemi Diablo SE30 a SE30 Jota a na základě modernizovaného vozu vyvinulo okruhově zaměřenou verzi, která si ale zachovala povolení pro provoz na silnicích. Lamborghini sice bylo při vývoji Diabla GT nekompromisní, protože radikálně snižovalo hmotnost, ale nezapomnělo na alespoň malou praktičnost.

Originálním doplňkem každého vyrobeného exempláře byl speciální kufřík, který měl vlastní schránku pod přední kapotou. Diablo GT prošlo přísnou dietou, jejíž součástí byly panely karoserie a díly interiéru z uhlíkových vláken. Nadbytečné kilogramy byly shozeny i odstraněním pohonu všech kol, který nahradil purističtější pohon zadních kol. Aby kufřík nebyl nevhodný, návrháři jej rovněž vyvinuli z uhlíkových vláken.

Oficiálních informací o všech vlastnostech speciálního karbonového kufříku není mnoho, ale každý kus měl kódový zámek a byl označen sériovým číslem vozu, k němuž byl přiřazen. Pokud po nevšedním kufříku zatoužíte, budete si jej muset koupit s některým z vyrobených kusů, kterých vzniklo pouze 80. Přejeme vám šťastný lov.

Odhalte historii Fordu GT40 Mk.II, který ovládl Le Mans 1966

Ford GT40 Mk.II týmu Shelby American rozdrtil Ferrari ve čtyřiadvacetihodinovém závodě v Le Mans ročníku 1966.

Číst celé

Auto roku podle Honzy

Soudy petrolheada založené na selských datech a referencích ostatních. Hledám hodnotné nabídky z nových aut, která mi nejvíce utkvěly v hlavě. Dal sem si hranici 200 koní, takže na nominaci nedosáhl Duster.

Číst celé

Ferves Ranger: Miniaturní off-road od Ferrariho pro italské zemědělce

Ferves Ranger vyvinul Carlo Ferrari za použití dílů z lidových Fiatů 500 a 600.

Číst celé

Připomeňte si Gallardo, kterým se Lamborghini rozloučilo s Valentinem Balbonim

Valentino Balboni pracoval pro Lamborghini dlouhých čtyřicet let a během té doby mu rukama prošla většina z vyrobených vozů.

Číst celé

Jaký byl pravdivý důvod, proč Audi koupilo Lamborghini v roce 1998

Audi využilo know-how malosériové italské automobilky, aby získalo náskok před konkurencí při vývoji sportovního vozu s motorem uprostřed, ale celý příběh je trochu složitější.

Číst celé

Bentley proti Le Train Bleu. Nemožný závod auta s vlakem

Woolf Barnato, člen skupiny závodníků Bentley Boys, se v roce 1930 vsadil, že dokáže porazit slavný luxusní francouzský noční expres Le Train Bleu. Závodil proti němu ve svém Bentley Speed Six.

Číst celé