Concorso Castle Blatná – Zajeďte si na zámek za benzínovou vášní

Již tuto sobotu 3.září se na zámku v Blatné koná druhý ročník setkání a výstavy legendárních aut. Zpestřete si víkend v zámeckém parku tentokrát bez typických daňků, za to s velkým počtem koní.

Po úspěšném – startovacím – loňském ročníku výstavy legendárních aut v zámeckém parku Blatná je laťka pro Concorso Castle Blatna 2022 nastavená velmi vysoko. Vozy Bugatti, Ferrari, McLaren a mnoho dalších aut legendárních značek. Zkrátka nepřijdou ani děti, které mohou navštívit třeba výstavu Lega, pohrát si mohou v piknikové zóně nebo lze absolvovat komentovanou prohlídku zámeckých interiérů.

V průběhu dne představí část automobilů moderátor a milovník aut Petr Král a auta v soutěžní sekci budou prostřednictvím hlasování soutěžit o “Pohár barona Hildprandta”.

Program:

10:00 – otevření výstavy

10:30 – první moderované představení vystavených automobilů a jejich průjezd skrze park

13:00 – druhé moderované představení vystavených automobilů a jejich průjezd skrze park

15:30 – třetí moderované představení vystavených automobilů a vyhlášení vítěze

18:00 – ukončení akce

🕙 Kdy: 3. září 2022 od 10:00

📍 Kde: Zámecký park Blatná

🎫 Vstupné: 100 Kč, děti do 6 let zdarma

Upozornění: Tento den bude vstup do zámeckého parku možný až od 10:00 po zaplacení vstupného

 

Budoucnost značky začíná u jejích kořenů: Maserati si připomíná závodní Tipo 300S

Juan Manuel Fangio s vozem Maserati Tipo 300S ve velké ceně Venezuely zahájil dva roky závodních úspěchů, které proslavily značku Maserati v motorsportu.

Číst celé

Rolls-Royce Phantom I: Dostatečný výkon a maximální luxus

Luxusní Rolls-Royce Phantom I, oficiálně pojmenovaný „40/50 New Phantom“, byl nástupcem typu Silver Ghost a nahradil ventily na boku válců modernějším rozvodem OHV.

Číst celé

Aston Martin V8 Zagato: Motor se vstřikováním nestačil na to, aby jel 300 km/h

Aston Martin se ve druhé polovině osmdesátých let spojil se Zagatem, aby společně oslavili ikonický DB4 GT Zagato. Vzácné GT vycházející z V8 Vantage je považované za jeden z nejlepších vozů značky všech dob.

Číst celé

Koenig Specials: Tovární Ferrari byla příliš pomalá

Bláznivě široké bodykity se v posledních letech rozšířily po celém světě hlavně z malého Japonska, kde sídlí společnosti jako Liberty Walk, Rocket Bunny či RAUH-Welt Begriff. Ve druhé polovině minulého století se tímto směrem úprav ale vydali i v Německu.

Číst celé

Vývoj Bugatti Veyron odstartoval skicou motoru W18 na obálce

Ferdinand Piëch toužil po exkluzivním osmnáctiválci, ale neměl pro něj vhodné auto. Přání jeho syna jej inspirovalo ke koupi Bugatti a vývoji Veyronu.

Číst celé

BMW M1 během montáže cestovalo přes půl Evropy

Legendární BMW M1 mělo původně vzniknout za pomoci Lamborghini, ale z finančních důvodů se tomu nakonec nestalo. I přesto byl první supersport BMW úspěšný.

Číst celé