Vývoj nástupce Bugatti Chiron začne v roce 2019
Vysoké výkony Chironu nestačí a nástupce bude zase o něco rychlejší. Se stávajícím pohonným ústrojím to ale nezvládne.
Hypersport Bugatti Chiron byl představen teprve minulý rok, ale v Bugatti již pozvolna plánují vývoj jeho nástupce. Značce, do jejíhož čela brzo usedne Stephan Winkelmann, bývalý CEO Lamborghini, současná podoba nestačí a nástupce by měl být opět o něco rychlejší, exkluzivnější a tím pádem i dražší.
Na letošním autosalonu ve Frankfurtu se novináři dozvěděli první informace o chystaném nástupci. Wolfgang Durheimer, současný CEO značky, se ale rozmluvil i o budoucnosti Chironu. Továrna plánuje, že jej bude vyrábět po dobu šesti let a v současné době je prodaná produkce na následující čtyři roky. Své majitele zatím našlo 300 kusů, z plánovaných 500, a dělníci jsou schopni zkonstruovat 70 aut ročně.

Z minulých měsíců je známo, že se Bugatti vydá cestou hybridního pohonu po vzoru konkurence. Inženýři údajně dosáhli maxima, co jsou schopni vydolovat z osmilitrového motoru W16 se čtyřmi turbodmychadly, který v současné době dosahuje maximálního výkonu 1500 koní. Způsob, jakým budou elektromotory využity, zatím není znám.
Chiron se v současné době pyšní rekordem, který zvládl s Juanem Pablem Montoyou za volantem. Akceleraci z 0 na 400 kilometrů v hodině a následné zastavení hypersport stihl za 42 sekund. To je opravdu dechberoucí výsledek.