Galerie: Navštívili jsme sraz Enjoy86 2018

Zajeli jsme se podívat na sraz legendárních Toyot AE86, moderních GT86 a Subaru BRZ.

Tematicky zaměřené srazy benzínových nadšenců nejsou na území České republiky běžné. Ještě větší překvapení nastává ve chvíli, kdy se jedná o událost oslavující oprávněné japonské legendy. Třetí víkend v září se konal každoroční sraz Enjoy86 a my jsme si to nemohli nechat ujít.

Jak už název vypovídá, Enjoy86 se zaměřuje na ikonické Toyoty Corolly AE86, přičemž nesmí chybět ani moderní nástupci v podobě Toyot GT86 a Subaru BRZ. Na okruhu v Sosnové bylo opravdu na co koukat a o driftování nebyla nouze.

Kromě starých a moderních „Hachi-roku“ přijelo i několik dalších sportovně laděných vozů původem z Japonska, mezi nimiž nechyběl dostupný widow-maker Toyota MR2 SW20, Toyota Corolla KE70 či Nissan Skyline GT-R R32. Jak to na akci vypadalo, můžete vidět v galerii pod článkem.

Píše se rok 1991 a my vám představujeme nejlepší auto na světě

15. září 1991 bylo najednou na zámku ve Versailles a pod obloukem Le Grande Arche v pařížské čtvrti La Défense vystaveno něco neuvěřitelného. Stalo se tak přesně 110 let od narození slavného zakladatele značky Ettoreho Bugatti.

Číst celé

Chrysler svezl mexického prezidenta v Turbine spalujícím tequilu

Chrysler Turbine mohl být poháněný téměř čímkoliv hořlavým, k čemuž se řadil i alkohol.

Číst celé

Masařka AMG je budoucí klasika. Kupte si ji po Schumacherovi

Jedno z prvních aut vzniklé za úzké spolupráce AMG a Mercedesu bylo sleeperem, jak má být. Ale tehdy se to tak ještě nebralo.

Číst celé

Zábava za skvělou cenu. Hot hatche do 200 000 korun

Sedm rychlých hatchbacků, které pořídíte za rozumný peníz a při každodenním používání se budete královsky bavit. Nechybí turbodmychadla, kompresor, ani pětiválec.

Číst celé

Mazda RX-7 FD3S: Můj rok s rotační legendou

Japonská sportovní legenda, jež přitahuje davy milovníků automobilové kultury ze země vycházejícího slunce. Fanoušek Luboš se rozhodl, že se s námi podělí o příběh svého bývalého exempláře, který po dobu jednoho roku vyplňoval parkovací místo u jeho domu.

Číst celé

Bizzarrini 1900 GT Europa: Poslední hřebíček do rakve

Bizzarrini byl výjimečný konstruktér, ale mizerný podnikatel. Přestože svým levným sportovním autem oslovil mnoho lidí, uspěchaná investice do materiálu mu vytvořila nepřekonatelnou překážku.

Číst celé